හින්දි සිනමාවේ පැරණි ප්රකට නිළි රේඛා මෑතකදී ඇයගේ 69 වැනි උපන්දිනය සැමරුවාය. ඇය නිතරම අඳින අමුතු සාරි විශේෂය ගැන කථාබහක් මේ සමග බොලිවුඩ් වෙබ් අඩවි මගින් හාරාවුස්සා තිබේ.
"ඇය නිරූපිකාවක් වගේම පුරාවෘත්තයකි.ඇය බොලිවුඩයට ආදරය කරන හදවත් විශාල සංඛ්යාවක් හිමි කර ගෙන ඇත.චිත්රපට කර්මාන්තයේ ද්රෝහී චරිත නිරුපනයේදී , රේඛාම වෙනස් වන්නට ඇත, නමුත් ඇගේ ශෛලිය අද්විතීය ලෙස පවතී. කංජීවරම් සාරියක්, ගජ්රාවක් සහ ඇගේ විශ්වාසවන්ත සින්දූරය ඇගේ සදාකාලික සහකාරියන් බවට පත්ව ඇත.
තරු සඳහා මෝස්තර නිරූපණ ශිල්පිනිය වන ඊෂා බන්සාලි පවසන්නේ රේඛාගේ විලාසිතාවේ වඩාත්ම කැපී පෙනෙන දෙය නම් එය වසර ගණනාවක් පුරා එක ලෙසින්ම නොවෙනස්ව පැවතීමයි.A-lister සේවාලාභීන්ගේ ලැයිස්තුවක් සහිත මෝස්තර ශිල්පිනියක් වන ෂීෆා ගිලානි පවසන්නේ, “රේඛා ශක්තිමත් රතු තොලක්, ආලවන්ත හැඟීම් පෑමක් සහ බනාරසි සේද සාරියක් සමග අපේ මනසේ තැන්පත්වී ඇති බවයි.
මනි රත්නම්ගේ පොන්නියින් සෙල්වන් චිත්රපටයේ ඇඳුම් නිර්මාණ ශිල්පිනිය වූ කීර්තිමත් මෝස්තර ශිල්පිනියක් වන ඒකා ලකානි පවසන පරිදි ඇයව “කාලයක් නැති සහ ප්රතිස්ථාපනය කළ නොහැකි” බවට පත් කරන්නේ මෙම විලාසිතාව බව කියයි.
ඉන්දියානු විලාසිතාවේ ඕනෑම අංගයක් කෙතරම් සම්භාව්ය විය හැකිද යන්නට හොඳම උදාහරණය රේඛාගේ විලාසිතාව බව බන්සාලි විශ්වාස කරයි. නිර්මාණ ශිල්පී ශිල්පී ගුප්තා සලකන්නේ රේඛාගේ සම්ප්රදායික විලාසිතාවන් සමකාලීන සිල්වට් සමඟ බාධාවකින් තොරව මුසු කිරීම සෑම විලාසිතා ලෝලියෙකුටම ආශ්වාදයක් ලෙසයි.
ඉතින්ද මේ නේකවිද කතා අතර දහසක් මෝස්තර ශිල්පීන් සහ රූප භාරකරුවන් නොමැතිව, මෙම අසමසම විලාසිතා උරුමය නිර්මාණය කිරීමට රේඛා සමත් වූයේ කෙසේද? යන්න ගැටලුවකි.
එහි එක් කොටසක්, ඇත්ත වශයෙන්ම, ඇය තමා වෙනුවෙන්ම කැපවීම බව පෙනෙයි.
වරෙක මේ පිළිබද ඇය Vogue Arabia වෙත ප්රකාශ කර තිබුනේ “මම හැමදාම ජීවත් වුණේ ඉන්දියානු කුමාරිකාවක් වගේ මිසක් කාටවත් පුද්ගලික ඕනෑකම් වලට නෙවෙයි. මම එහෙම ජීවත් වෙන්නේ මට දැනෙන නිසා. එය මානසික තත්වයක් පමණක් නොව මගේ ජීවිතයේ තත්වයයි, ” යනුවෙනුයි.
රේඛා මීට පෙර සම්මුඛ සාකච්ඡා වලදී පවසා ඇත්තේ ඇගේ කංජීවරම් සාරිය ඇගේ මවගේ සිහිවටනයක් බවයි. "මම කංජීවරම් සාරියක් අඳිනකොට මට දැනෙනවා මම ඇගේ ආදරයේ ගිලිලා වගේ" ඇය මේ වසර මුලදී පැවති සම්මාන උළෙලකදී පැවසුවාය. කෙසේනමුත් ඇයගේ අව්යාජත්වයට ප්රේක්ෂකයින් සැමදා ලෙංගතු බවනම් නොරහසකි.
0 Comments